02191009292

لیست بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند، معرفی جاذبه های دیدنی پوکت

جاذبه های گردشگری 19 مهر ، 1403 5 دقیقه

پوکت یکی از شهرهای مهم و توریستی تایلند محسوب می‌شود که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی را در خود جای داده است. این جزیره‌ی زیبا و دیدنی در کنار شهرهای دیگری مانند پاتایا و بانکوک از بهترین شهرهای دیدنی تایلند محسوب می‎شود که می توانید با خرید تور پوکت از این جاذبه‌ها بازدید کنید. در این مطلب به معرفی جاذبه‌های دیدنی پوکت تایلند می‌پردازیم.

جزیره فی فی پوکت تایلند (Phi Phi Islands)؛ معروف ترین جزیره پوکت را بشناسید!

یکی از جزایر دیدنی و زیبای پوکت که از شهرت زیادی هم برخوردار است، جزیره فی فی نام دارد. این جزیره علاوه بر منظره‌ی زیبا و خیره‌کننده‌ای که دارد به پاتوق جشن‌ها و مهمانی‌ها تبدیل شده است.

توریست‌ها و مردم پوکت در اطراف این جزیره شب‌ها به رقص و پایکوبی می‌پردازند، به همین دلیل هم از جزیره فی فی به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی پوکت در شب یاد می‌شود.

خلیج فانگ نگا در پوکت تایلند (Phang Nga Bay)؛ قایق سواری در میان صخره‌های برافراشته از دل دریا!

اگر به غروب آفتاب و مناظر خیره‌کننده طبیعی علاقه‌مند هستید، خلیج فانگ نگا می‌تواند بهترین گزینه گردشگری در پوکت باشد. با توجه به آب‌و‌هوای فوق العاده‌ای که این خلیج در طول سال دارد، پوکت به عنوان بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز شناخته می‌شود. قایق سواری در میان صخره‌هایی که از دل دریا بیرون زده‌اند و عکاسی از این مناظره خیره‌کنند سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

بودای بزرگ پوکت (Big Buddha of Phuket)؛ مجسمه بودای بزرگ نماد پوکت

پیروان مذهب بودا در تایلند و پوکت متعدد هستند. به همین دلیل هم نماد شهر پوکت مجسمه‌ای بزرگ و سفید رنگ بودا است. این مکان مذهبی برای مردم پوکت بسیار قابل احترام است و توریست‌ها برای بازدید از آن باید لباس مناسب بپوشند و به افکار مردم احترام بگذارند.

این مجسمه بزرگ با طول 45 متر از مرمر سفید ساخته شده و در بالای تپه‌ای قرار گرفته است. برای بازدید از این مجسمه تقریبا باید مسیر شیب‌دار و سختی را بپیمایید. با این اوصاف اگر به اماکن تاریخی و فرهنگی پوکت علاقه‌ای ندارید بهتر است قید بازدید از این مجسمه را بزنید.

مهمانی در جاده بنگلا  (Party on Bangla Road)؛ بهترین جای تفریحی برای مجردها در پوکت!

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری پوکت در شب جاده بنگلا است. رقصنده‌ها، بارها، مغازه‌ها، دیسکوها و هر نوع مکانی که برای شب زنده داری در پوکت مناسب باشد را در خیابان بنگلا پیدا می‌کنید. مطمئن باشید اگر تور دور اروپا را بخرید و از تمام کشورهای اروپایی دیدن کنید، باز هم خیابانی به این شکل نمی‌بینید.

شاید در طول روز این خیابان در سکوتی عمیق فرو رفته باشد، اما با غروب آفتاب انرژی و رقص و پایکوبی به این خیابان تزریق می‌شود. اگر به دنبال بهترین جاهای تفریحی مجردی در پوکت هستید، جاده بنگلا گزینه‌ی مناسبی محسوب‌ می‌شود.

معبد چالونگ (Chalong Temple)؛ بزرگترین معبد بودایی در پوکت را بشناسید!

معبد چالونگ که در آغاز قرن نوزدهم ساخته شد به عنوان پربازدیدترین و بزرگترین معبد بودایی در پوکت شناخته می‌شود. معماری بی‌نظیر و خاص این معبد را احتمالا فقط در سریال‌ها و فیلم‌های شرق آسیایی دیده باشید. در داخل و اطراف این ساختمان نقاشی‌ها و تصاویری را مشاهده می‌کنید که روایتی مصور از زندگینامه‌ی لرد بودا محسوب می‌شوند.

با خرید تور لحظه آخری تایلند از آژانس گردشگران سپهر تهران 724 می‌توانید با خیال راحت از این معبد زیبا و جاذبه‌های دیگری که در پوکت قرار گرفته‌اند دیدن کنید. توجه کنید که برای ورود به این معبد مانند دیگر معابد و اماکن مذهبی باید لباس مناسبی بر تن داشته باشید.

پارک آبی آنداماندا (Andamanda Phuket Park)؛ یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دنیا

پارک آبی آنداماندا با مساحتی به ابعاد 100.000 متر مربع یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دنیا محسوب می‌شود و محیطی مناسب برای تجربه تفریحات هیجان‌انگیز آبی در پوکت است. اگر به دنبال بهترین تفریحات مجردی و خانوادگی در پوکت تایلند هستید توصیه می‌کنیم پارک آبی آنداماندا را از دست ندهید.

بازار واکینگ استریت (The many Night Markets)؛ خرید سوغات از بازارهای شبانه پوکت

خرید از بازارهای سنتی هر شهر یا کشوری می‌تواند بخش مهمی از سفر باشد. در سفر به پوکت هم می‌توانید با مراجعه به بازار شبانه واکینگ استریت که در جاده قدیمی Thalang قرار گرفته است خریدهای خودتان را انجام دهید.

ساحل کارون پوکت (Karon Viewpoint)؛ قدم زدن در بهشت رویایی پوکت

یکی دیگر از سواحل زیبای پوکت که تماشای آن می‌تواند باعث شگفتی شما شود، ساحل کارن یا کارون نام دارد. شاید با خرید تور ژاپن، تور مالدیو، تور مالزی و دیگر کشورهای شرق آسیا سواحل زیادی را دیده باشید، اما مطمئن باشید این ساحل بهشت رویایی پوکت است که با خرید تور پوکت می‌توانید در آن قدم بزنید.

جزیره کوه راچا (Koh racha island)؛ تجربه‌ی غواصی در پوکت تایلند

جزیره کوه راچا یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی پوکت تایلند محسوب می‌شود که آب شفاف و زلال آن بهترین موقعیت را برای غواصی در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور کلی اگر به غواصی در جزایر شرق آسیا علاقه دارید تورهای پوکت، سنگاپور،مالدیو و مالزی بهترین گزینه برای شما هستند.

با توجه به قیمت تور سنگاپور، تایلند و دیگر تورها توصیه می‌کنیم برای خرید تورهای ترکیبی این کشورها اقدام کنید تا با هزینه‌ای معقول از کشورهای زیبای شرق آسیا دیدن کنید.

پله های ساحلی نایتون (Naithon beach stairs)

احتمالا بارها در اینستاگرام و فضای مجازی تصاویری از پله‌های ساحلی نایتون را دیده باشید. اگر به دنبال بهترین جاهای دیدنی پوکت برای عکاسی هستید این منطقه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

باغ وحش تایگر کینگدوم؛ بازی با ببرهای بازیگوش در باغ وحش

حیات وحش پوکت تایلند به خودی خود می‌تواند باعث جذب هزاران گردشگر از تمام دنیا شود. در این شهر ببرهای وحشی، زرافه، فیل، تمساح و انواع پرنده‌ها و حیوانات درنده زندگی می‌کنند که برای تماشای آنها می‌توانید به باغ وحش تایگر کینگدوم مراجعه کنید. بهتر است زمان بازدید از باغ وحش را در ساعات اولیه‌ی صبح تنظیم کنید تا از شلوغی در امان بمانید.

نمایش فانتا سی پوکت تایلند؛ آشنایی با فرهنگ و تاریخ پوکت

اگر به نمایش و تئاتر علاقه دارید و می‌خواهید با فرهنگ مردم پوکت بیشتر آشنا شوید حتما باید در نمایش فانتا سی پوکت حضور پیدا کنید. فانتا سی نمایشی با حضور فیل‌ها و نمادهای فرهنگی مردم تایلند در یک مجموعه 140 هکتاری است که سرگرمی‌های متعددی را برای توریست‌ها فراهم می‌کند.

در این مجموعه علاوه بر بخش نمایش می‌توانید در رستورانی بزرگ با 4000 صندلی غذاهای محلی تایلند را میل کنید. همچنین دهکده کارناوال، فروش صنایع دستی تایلند و مراکز خرید لوکس و زیبا همگی در خدمت شما هستند تا سفری خاطره‌انگیز در پوکت تجربه کنید.

تماشای موزه حقه های پوکت؛ با خطای دید سرگرم می‌شوید!

موزه حقه‌های پوکت در واقع یک موزه‌ی سه بعدی بوده که با حقه‌های مربوط به خطای دید طراحی شده است. تقریبا نمونه‌ای از این موزه در مجموعه‌های تفریحی تهران مانند دنیای وارونه در ایران مال دیده‌اید. اگر می‌خواهید چند ساعتی را به همراه دوستان و خانواده سرگرم شوید موزه حقه‌های پوکت گزینه مناسبی برای شماست.

سِنترال فستیوال در پوکت (Central Festival)؛ خرید بهترین برندهای دنیا

خرید از بهترین برندهای دنیا مانند H&M و ZARA قطعا در هر سفری لذت بخش است. عده‌ای به دنبال ارزانترین قیمت تور فرانسه هستند تا با سفر به دنیای مد و پوشاک بهترین لباس‌ها را بخرند، اما با سفری ارزانتر و اقتصادی‌تر به پوکت می‌توانید به سنترال فستیوال دسترسی داشته باشید.

سنترال فستیوال از بهترین مراکز خرید پوکت تایلند است که می‌توانید برای خرید بهترین برندهای پوشاک به آن مراجعه کنید. همچنین در کنار خرید لباس می‌توانید طعم غذای تایلندی را در فودکورت‌ها و رستوران‌های سنترال فستیوال امتحان کنید.

تجربه‌ی بازدید از جاهای دیدنی پوکت تایلند با گردشگران سپهر تهران 724

در این مطلب لیست جاهای دیدنی پوکت تایلند را در اختیارتان قرار دادیم. پوکت به بهشت رویایی شرق آسیا معروف شده و شما با خرید تور پوکت می‌توانید از زیباترین سواحل دنیا در پوکت دیدن کنید. آژانس گردشگران سپهر تهران 724 با ارائه بهترین خدمات و بهترین قیمت برای تورهای پوکت تایلند این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سفری خاطره‌انگیز به این شهر داشته باشید.

مشاوره رایگان